dilluns, 4 de maig del 2009

L'ordinador pot ser un bon mestre?

Fa aproximadament deu anys, una de les principals preocupacions dels docents, experts, tècnics i responsables de l'administració educativa amb relació a les TIC's consistia en reclamar que aquestes estiguessin presents als centres i aules. La manca d'ordinadors i de les xarxes telemàtiques existents a les escoles era un obstacle que impedia donar pas a projectes educatius basats en la utilització de la tecnologia digital.
En els darrers dos o tres anys, la major part dels centres educatius han vist incrementat enormement el nombre d'ordinadors disponibles i de la conectivitat a internet. Hi ha escoles que fins i tot disposen d'aules específiques per a dur a terme tasques escolars amb les TIC's.
El treball està estructurat de la següent manera:

1. Què són les TIC?
2. L'ordinador i l'aprenentatge.
3. EAO.
4. Perspectiva psicopedagògica.
5. Recursos i programes que podem utilitzar a l'escola.
6. Experiències del JClic a l'escola.
7. Competències segons el curriculum.
8. Enfocaments per a la integració curricular dels mitjans de comunicació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada